Web of Lies (2018)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Terrence Hayes
met Shoshana Bush, Spencer Neville en Sarah Fischer

Whitney verdient haar brood als social media influencer en verhuist naar haar geboortestad om er aan een nieuw hoofdstuk in haar leven te beginnen. Ze komt in contact met Mike, haar nieuwe aantrekkelijke buurman. De zus van Whitney krijgt echter het vermoeden dat er iets niet helemaal klopt aan het gedrag van Mike. De problemen beginnen wanneer iemand de carrière van Whitney probeert te verzieken en haar zus verdwijnt.