Broadway Scandals (1929)

Muziek / Drama

geregisseerd door George Archainbaud
met Sally O'Neil, Jack Egan en Carmel Myers

Als de rondreizende show waar zanger Ted Howard en danseres Mary deel van uitmaken failliet gaat, besluiten ze om samen een vaudeville-act te vormen. Het gaat ze goed af, wanneer Valenska, een beroemde muzikale komiek, Ted vraagt haar partner te worden. Omdat dit aanbod niet voor Mary geldt, weigert hij. Mary, die verliefd is op Ted, dringt echter aan het aanbod toch te accepteren, omdat dit wel eens zijn grote doorbraak zou kunnen betekenen. Ted en Valenska hebben vervolgens veel succes. Als ze een grote show openen en Mary maakt deel uit van het dansteam, is Valenska zeer ontstemd.