Glennis Grace: Het Meisje uit de Jordaan (2018)

Nederland
Documentaire / Muziek

geregisseerd door Nada van Nie
met Glennis Grace

Documentaire waarin Nada van Nie meer dan een jaar het drukke leven van haar vriendin zangeres Glennis Grace volgt. Sinds Grace haar spectaculaire optreden in 'America's Got Talent', lijkt de wereld aan haar voeten te liggen. Dit is een verslag van onder meer dat internationale avontuur, maar ook van persoonlijke overwinningen.

avatar van Bubblez
Ik had erg gehoopt dat er wat meer focus lag op hoe Glennis' carrière begon. De Soundmixshow wordt bijvoorbeeld nooit genoemd. Ik had graag gezien hoe die periode erna voor haar geweest is, wat ze allemaal heeft gedaan. Wat dat betreft is de titel misleidend; van dat meisje uit de Jordaan zien we niet zoveel. Het gaat vooral over Glennis, van een jaar terug tot nu. Hoog RTL4-gehalte, heel safe, weinig échte diepgang.

avatar van Donkerwoud
Geen score want ik heb het vrijwel alleen gehoord, maar echt sympathiek is die Glennis niet. En eens met Bubblez dat deze docu zo RTL 4 is als maar kan: alle inhoud tussen de reclameblokken is weg gepolijst.

avatar van John Milton
geregisseerd door Honneponnetje!

avatar van de grunt
Komt dit op MM

avatar van Donkerwoud

Je moet wat na je filmcarrière?

avatar van John Milton
Zeker. Jammer dat het niet wat beter is alleen, als ik jullie zo hoor.

avatar van Ajax&Litmanen1

Dit zal me een objectieve, knetterende docu worden

Ben sowieso na de laatste weken weer Glennis-moe. Prachtige stem, vervelend nep mens.