Ila Akher Ezaman (2017)

Alternatieve titel: Until the End of Time

Algerije / Verenigde Arabische Emiraten

geregisseerd door Yasmine Chouikh
met Djillali Boudjemaa, Jamila Arres en Mohamed Takiret

Op de begraafplaats van Sidi Boulekbour ontmoet de oude grafgraver Ali de 60-jarige Johar. Voor de eerste keer na de dood van haar man bezoekt ze het graf van haar zuster. Johar wil haar laatste rustplaats naast haar zus, dus zij besluit haar eigen begrafenis te organiseren en vraagt Ali om haar te helpen. Maar de voorbereidingen voor de laatste reis gaan verkeerd, wanneer ze zich onverwacht beginnen te realiseren dat ze wat voor elkaar voelen.