Life in the Doghouse (2018)

Documentaire / Familie

geregisseerd door Ron Davis
met Ron Danta en Danny Robertshaw

“Life in the Doghouse” vertelt de inspirerende levensverhalen van Danny Robertshaw en Ron Danta en over het opmerkelijke werk dat ze doen bij Danny & Ron's Rescue. Tien jaar en 10.000 honden later, zal hun unieke benadering van het leven en het redden van honden de harten van vele mensen veroveren. Ze inspireren daarbij miljoenen personen om de juiste keuzes te maken als het gaat om de beste vriend van de mens.