A President to Remember (2008)

Alternatieve titel: A President to Remember: In the Company of John F. Kennedy

Documentaire

geregisseerd door Robert Drew
met Jacqueline Kennedy, John F. Kennedy en Hubert H. Humphrey

In 1960 begon filmmaker Robert Drew aan een documentaire genaamd Primary die betrekking had op de presidentiële campagne van dat jaar. Een van de kandidaten, John F. Kennedy, gaf Drew en zijn ploeg vrije toegang om zowel hun publieke campagne als hun privéstrategie betreffende de campagnesessies te filmen. De documentaire werd samengesteld uit Drew's archiefmateriaal van Kennedy, en laat de president zien zowel op het werk als met zijn gezin, en biedt inzicht in zowel de leider als de mens achter de leider.