Jurassic Bark (2018)

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Jason Wright
met de stemmen van Joachim Cruise, Luka Pilar en Pony Frenzel

Een kwaadaardige kat genaamd Marlon Butterpaws heeft het plan het universum te vernietigen. Skyfetcher, Spaceslobber en Captain Fuzz vormen een bijzonder groepje honden dat zichzelf "Star Paws" noemt. Het is nu aan hen Butterpaws te lokaliseren en te stoppen. Maar zullen zij daar tijdig in slagen?

avatar van Rico120
wat in de hell is dit

avatar van Spartaan1986
Ik las Jurassic Barf. Het plot klinkt zelfs voor een Kinder/Animatiefilm te bizar voor woorden.