Sophia Antipolis (2018)

Frankrijk

geregisseerd door Virgil Vernier
met Dewy Kunetz, Sandra Poitoux en Hugues Njiba-Mukuna

Sophia Antipolis is een technologiepark aan de Franse Rivièra, een plek waar dromen uitkomen. Maar angst en wanhoop schuilen onder de oppervlakte. Onder een bedrieglijke zon brengen vijf levens het angstaanjagende verhaal van een jonge vrouw genaamd Sophia in kaart.

avatar van Mr Thee
IFFR 2019
Voor de herkomst van de titel klik hier: Sophia Antipolis - Wikipedia. Een zouteloze plek nabij Cannes, Nice en Frejus dus.

avatar van timmienoelie

Heeft die hier iets mee te maken dan?

avatar van McSavah
timmienoelie schreef:

Heeft die hier iets mee te maken dan?

Niet dat ik weet, maar die is in Sophia Antipolis geboren.