Scarecrows of the Third Reich (2018)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door Troy Fritz
met Timothy Scott Wimer Jr.

Aan het eind van de Tweede Wereldoorlog startte Hitler "Operation Scarecrow" op. Niemand heeft ooit iets van het bestaan van deze operatie geweten. Het is reeds zeventig jaar later en FBI-agent John Fox loopt een burgerwacht met de bijnaam "Red Wolf" tegen het lijf. Fox legt hem om en verneemt daarna informatie over "Operation Scarecrow". Hij reist af naar Duitsland om op onderzoek uit te gaan.

avatar van 606
Alweer een film met een titel Third Reich, hoe origineel toch weer.