A Whisper in the Dark (2015)

1 stem

Horror

geregisseerd door James Ian Mair
met Johnathan Gorman, Cassandra Schomer en Tara Bixler

In de jaren zeventig vond een massale moordpartij plaats in Coldwater, Indiana. De detective die het onderzoek leidde, John Donovan, was in staat de moordenaar te arresteren die middels de elektrische stoel geëxecuteerd werd. In 2014 wekt Ted Granger, een boer die onlangs zijn kleinzoon heeft verloren aan hartfalen, de overleden moordenaar op om verwoesting te zaaien onder de mensen die hem in de loop van de jaren onrecht hebben aangedaan. Detective Michael Rives raakt in een race tegen de klok verwikkeld, om de oorsprong van de moordenaar te ontdekken en uit te vogelen wat zijn volgende zet zal zijn.