Killers Within (2018)

Ierland
Horror / Thriller

geregisseerd door Paul Bushe en Brian O'Neill
met Sue Walsh, Jeff Doyle en Johnny Elliott

Terwijl haar zoon gevangen wordt gehouden door een criminele bende, neemt politieambtenaar Amanda Doyle samen met haar ex-man en drie onwaarschijnlijke bondgenoten deel aan een wanhopige samenzwering. Ze houden een rijke bankier en zijn familie vast voor losgeld. Maar dit is geen gewoon gezin en naarmate het verhaal zich ontvouwt, wordt het duidelijk dat de jagers de opgejaagde zijn geworden. Het is een gevecht om te overleven - het is doden of gedood worden.