Spookley the Square Pumpkin (2005)

Alternatieve titel: Spoeky het Vierkante Pompoentje

Animatie / Familie

geregisseerd door Bernie Denk
met de stemmen van Sonja Ball, Vlasta Vrana en Craig Francis

Op de Feestheuvelboerderij is het elke dag feest, want op de boerderij wonen allerlei vrolijke en gezellige vriendjes. Bijvoorbeeld Spoeky, hij is een pompoen die anders is dan de rest, hij is namelijk vierkant in plaats van rond. En in een wereld waar alle pompoenen rond zijn, wordt hij met de nek aangekeken. Totdat een zware storm het hele pompoenenveld dreigt te vernietigen.