A Tökéletes Gyilkos (2017)

Alternatieve titel: The Perfect Murderer

Hongarije
Misdaad / Thriller

geregisseerd door József Pacskovszky
met Zsolt László, Nóra Hörich en Tünde Majsai-Nyilas

Als hoofd van de moordbrigade in Boedapest wordt Kamenár naar de plaats van een brute moord geroepen. De hoofdverdachte is Petra, een goede bekende van Kamenár, want ze was de vriendin van zijn dochter, die onder niet opgehelderde omstandigheden om het leven is gekomen. Kamenár is er zeker van dat Petra de hand had in de dood van zijn dochter en zint op wraak. Maar dan staat Petra ineens voor zijn deur, op de vlucht voor de moordenaar. Speelt ze een doortrapt spel of is ze werkelijk onschuldig. Maar wie is dan de moordenaar?