West Virginia Stories (2016)

Alternatieve titel: West Virginia

geregisseerd door Jason Boesch en Preston Peterson
met Meagan English, Lindsey Hull en Zachary Ray Sherman

Drie verhalen in het verlaten landschap van West Virginia laten zien wat het betekent om te leven, hoe om te gaan met een trauma en wat te doen om te kunnen overleven in een klein mijnenstadje. In “The Samaritan” moeten twee jagers een levensveranderende beslissing nemen wanneer ze getuige zijn van een moord in de afgelegen bossen. In “Father and Son” keert een jonge lobbyist terug naar zijn geboorteplaats op het platteland voor een laatste confrontatie met zijn stervende vader. “The Mayor” gaat over de burgemeester van een klein stadje die zijn gebruikelijke taken verricht met medewerking van een jonge student en elementen ontdekt van mogelijke corruptie.