Avengers of Justice: Farce Wars (2018)

Actie / Komedie

geregisseerd door Jarret Tarnol
met Stephen Rannazzisi, Amy Smart en Simon Rex

Superbat heeft het zwaar. Hij probeert keihard een goede echtgenoot en vader te zijn, maar zijn vrienden 'Avengers of Justice', hebben hem ook nodig. De Dark Jokester heeft namelijk het plan gevat om de planeet te bevriezen. De superhelden besluiten in actie te komen.

avatar van jippie2010
Nieuw op Netflix!
Gezien de trailer móét dit een pareltje zijn.

1 vd slechtste films ooit. Letterlijk alles is slecht aan deze productie. Ik hou van een flauwe film, maar dit is niet eens 1 moment grappig. Ook als dit voor kinderen bedoeld zou zijn dan nog.
Namen als Bruce kent en irony man...nee..gewoon nee niet doen..please!!!

avatar van morpheus2000
Jemig,
Ze (alle personen die hebben geholpen met het maken van deze film) zullen zelf (denk ik) erg veel plezier gehad hebben tijdens de opnames van deze film, maar wat is dit slecht.....
Werkelijk alles is dramatisch.