Ninja Zombie (1992)

Actie

geregisseerd door Mark Bessenger
met John Beaton Hill, Michael Correll en Kelly Anchors

Universitair docent Orlan Sands wordt aangevallen door enkele belagers. Spithrachne, de leider van een sekte, weet hem te redden. Als wederdienst wordt hij gevraagd een magische urn te stelen. Deze kwam boven water bij een archeologische opgraving. Sands weet dat de sekte hem ombrengt als hij weigert. Hij zoekt bescherming bij zijn vriend Jack Chase, die kampioen in een vechtsport is. Helaas voor Sands wordt Chase omgebracht door Spithrachne en zijn nieuwe verloofde Maggie. Sands laat het er echter niet bij zitten en schakelt ditmaal de hulp in van voodoopriester Brother Banjo. Hij slaagt erin Chase weer tot leven te wekken, die vervolgens terugkomt als ninja-zombie.