Para Sempre Chape (2018)

Alternatieve titel: Forever Chape

Uruguay
Documentaire / Sport

geregisseerd door Luis Ara

Na de vliegtuigcrash die 71 mensen het leven kostte, probeert de Braziliaanse voetbalclub Chapecoense het team dat geschiedenis heeft geschreven, weer op te bouwen. Deze kleine club was vanuit de vierde divisie gepromoveerd en bereikte uiteindelijk de hoogste divisie, de Série A. Het noodlot sloeg toe op november 28. De geschiedenis van deze club stopte hiermee niet en ter ere van de slachtoffers en de overlevenden van deze tragedie, lijkt de club momenteel herboren.