Love Is All You Need? (2016)

geregisseerd door Kim Rocco Shields
met Briana Evigan, Tyler Blackburn en Kyla Kenedy

Wanneer Jude, een vrouwelijke rugbyspeelster, verliefd wordt op Ryan, een journalist, worden ze lastig gevallen door hun homoseksuele omgeving, die hun relatie kapot proberen te maken. In de wereld van 'Love Is All You Need?' is homoseksualiteit namelijk de norm en lijkt een relatie tussen man en vrouw ten strengste verboden binnen de overwegend christelijke gemeenschap waarin ze leven.