Ola de Crímenes (2018)

Spanje
Komedie / Drama

geregisseerd door Gracia Querejeta
met Maribel Verdú, Juana Acosta en Paula Echevarría

Leyre is een welgestelde vrouw die zonder problemen leeft in haar luxe villa in Bilbao. Haar leven staat echter op het punt om een ​​onverwachte wending te nemen als haar tienerzoon tijdens een woede-uitbarsting haar ex-man vermoordt. Leyre probeert ten koste van alles haar enige zoon te beschermen en het misdrijf te verbergen voor de Ertzaintza (de Baskische politie). Het feit dat de beste vriend van haar zoon verliefd op haar is maken de zaken nog gecompliceerder.