John McCain: For Whom the Bell Tolls (2018)

Documentaire / Biografie

geregisseerd door George Kunhardt, Peter W. Kunhardt en Teddy Kunhardt

Karakterschets van John McCain, senator van Arizona. Zijn recente strijd tegen kanker is typerend voor de moed en standvastigheid van een man die meer dan vijf jaar doorbracht als krijgsgevangene in Vietnam. Daar werd hij onderworpen aan een langdurige fysieke en psychische foltering. Toen hij vrij kwam volgde een glansrijke carrière van 31 jaar in het Amerikaanse congres.