Fate/Grand Order: First Order (2016)

Japan
Animatie

geregisseerd door Hitoshi Nanba
met de stemmen van Nobunaga Shimazaki, Rie Takahashi en Ayako Kawasumi

Een nieuwe rekruut van de Chaldea Security Organization komt erachter dat het menselijk ras op uitsterven staat. Hij gaat terug in de tijd om de toekomst te redden. Hij weet niet precies wat hij doet, maar hij moet zijn missie volbrengen. Het lot van de hele wereld staat op het spel.

avatar van mikey
Afgrijslijke fantasy anime met een totaal willekeurig plot om zoveel mogelijk 'deus ex machina' onzin te verkopen:
-nou nu heb ik het zwaard van king arthur.
-haha wacht ik heb de spreuken van odin
-oh nee.. dan heb ik verloren

belabberd getekend bovendien. toegeven: 10 min voor einde afgezet.

avatar van mjk87
Heel matig inderdaad. Een bijzonder simpele tekenstijl die ook nergens ook maar iets interessants brengt. En een volstrekt idioot verhaal dat nergens op lijkt te slaan en volstrekt willekeurig van a naar b gaat en bepaalde scènes in die plot toont dat tezamen een verhaal moet zijn. En dan ook vol een soort magie, mij kon het in het geheel niet boeien. Gelukkig waren dit maar 72 minuten. 1,0*.