Dracula in Love (2018)

Canada
Fantasy / Horror

geregisseerd door Izidore K. Musallam
met Cailey Muise, Eyal Simko en Amy Cruichshank

De eenzame Leila en enkele vrienden feesten een nachtje in een pakhuis. Er wordt wiet gerookt en de jongens proberen Leila te versieren. Leila, die er niet van gediend is, krijgt te maken met een tweehonderd jaar oude vampier. Hij vertelt Leila dat zij zijn verloren liefde is en wil dat zij hem het bloed van haar vrienden brengt, zodat hij opnieuw tot leven kan komen. Hij hypnotiseert Leila en zij volgt zijn bevel op.