The Intent 2: The Come Up (2018)

Alternatieve titel: The Come Up

Verenigd Koninkrijk
Misdaad

geregisseerd door Femi Oyeniran en Nicky Slimting Walker
met Karen Bryson, Adam Deacon en Selva Rasalingam

Jay is een jongeman die voor de genadeloze misdaadbaas Beverly werkt. Jay heeft echter het plan zijn eigen bende te beginnen en doet goed zijn best dit voor elkaar te krijgen. Hij is succesvol, maar daar komt verandering in wanneer hij gearresteerd wordt. Beverly krijgt lucht van het plan van Jay en is er niet blij mee.

avatar van schumacher
Middelmatig filmpje die toch wat rommelig in elkaar stak, b-filmpje, slechte acteerprestaties en sommigen zoals die bazin vd flikken die was echt slecht.
Toch zat er hier en daar nog wat leuks in, wel 13 in een dozijn, daardoor toch nog een 2 gegeven maar meer geven zou echt veel teveel zijn.