De Inspirator (2018)

Nederland
Komedie / Drama

geregisseerd door Hans Breetveld
met Hans Breetveld, Sytske van der Ster en David Lucieer

De succesvolle verandermanagement-goeroe Gijs Schippers staat op het punt zijn leven een nieuwe draai te geven door zijn gezin te verlaten voor een van zijn jonge studentes. Maar dan komt plotseling de dierbare tweelingbroer van zijn vrouw traumatisch om het leven, waardoor hij zijn plan on hold zet. Terwijl hij ongeduldig wacht tot een ‘geschikt’ moment na de rouwperiode, zit zijn minnares met haar vriendje als vrijwilliger op een zomerkamp. Teruggeworpen in de natuur en met de onverwachte verantwoordelijkheid voor een groep verstandelijk beperkten, kan ook zij geen goed moment vinden om haar relatie te verbreken. Gedwongen buiten hun comfort zone van het moderne snelle leven, blijkt verandering meer te zijn dan rigoureus het roer omgooien. Door de ogenschijnlijk kleine dingen in het leven worden zij geconfronteerd met wie zij nu eigenlijk echt zijn…en willen zijn.

Officiële site: www.de-inspirator.nl

Vanaf 6 september in de bioscoop (Pink Moon BV)

avatar van Quentin
Huisvlijt zo te zien? Wat een amateurisme.

avatar van 93.9
Nergens ook maar enkel cijfer...

Ook met Mary-Lou van Steenis