Sanju (2018)

India
Biografie / Drama

geregisseerd door Rajkumar Hirani
met Ranbir Kapoor, Sonam Kapoor en Paresh Rawal

Maar weinig levens zijn zo dramatisch en raadselachtig als dat van acteur Sanjay Dutt. Van duizelingwekkende hoogtepunten tot gitzwarte dieptepunten: adoratie van diehard fans, verslavingen, de onderwereld, gevangenisstraffen, verlies van dierbaren en de speculatie over zijn vermoedelijk terroristische activiteiten. 'Sanju' is een onderzoek over de strijd van één man tegen zijn eigen wilde zelf en de externe krachten die hem proberen te verpletteren. Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.