Duverný Neprítel (2018)

Tsjechië / Slowakije
Mystery / Sciencefiction

geregisseerd door Karel Janák
met Vojtech Dyk, Gabriela Marcinková en Roman Luknár

De programmeur Andrej werkt aan een intelligent huis. Om zijn project te perfectioneren verhuist hij met zijn vrouw Zuzana naar een testhuis waar hij een extraatje invoert ten gunste van zijn vrouw. Maar plots neemt iemand, of iets, de controle op de software over waardoor het idyllische perfecte leven van het echtpaar in een ware nachtmerrie verandert.