For Today I Do (2018)

1 stem

Romantiek

geregisseerd door Christie Will Wolf
met Jen Lilley, Marcus Rosner en Jessica Lowndes

De drukbezette chocolatier Charlotte heeft haar vriend James al twee keer aan het altaar laten staan, omdat ze twijfelde of ze wilde trouwen. Ze is er nu echter van overtuigd dat ze dit wel wil en is vastbesloten hem opnieuw te overtuigen te trouwen. De boel wordt echter gecompliceerder, wanneer de ex-vriendin van James zich met de zaak bemoeit. Zij wil hem namelijk ook terug.