Darken (2017)

Canada
Fantasy / Horror

geregisseerd door Audrey Cummings
met Olunike Adeliyi, Paul Amos en Rob Archer

Nadat een jonge vrouw midden op straat wordt geconfronteerd door een stervende krijger, sleurt een bizarre bezwering haar naar het rijk Darken. Het is een gewelddadige en gevangenisachtige wereld van labyrintische kamers met geen mogelijkheid om te ontsnappen. Terwijl zij vecht om te overleven in deze wereld, vindt zij bondgenoten die rebelleren tegen het regime van een zelfbenoemde religieuze despoot die trouw eist aan een almachtige god genaamd 'Moeder Darken'.