Spanners (2013)

Sciencefiction / Mystery

geregisseerd door Jonathan Maas
met Shawn Christian, Rane Jameson en Eric Roberts

De gemiddelde persoon heeft een levensduur van ongeveer tachtig jaar in chronologische volgorde. Voor Spanners geldt dit niet. Sommigen leven hun leven omgekeerd, sommigen komen elke tien jaar voor één dag tot leven en sommigen zoals dokter Adam Parr zijn onsterfelijk. Wanneer dokter Parr ontdekt dat zijn onsterfelijke broer Jonathan op de één of andere manier is vermoord, moet hij zijn oude detectivevaardigheden inzetten om de misdaad op te lossen. Om dit te bewerkstelligen werkt hij samen met een kortlevende, maar snel lerende, eendagsvlieg en duikt de onderwereld in. Hij moet deze misdaad oplossen, want als iemand zijn onsterfelijke broer kan doden, zou Adam zomaar de volgende kunnen zijn.