Bottle Girl (2018)

Alternatieve titels: Nightclub Secrets | Murder with a Twist

Thriller

geregisseerd door Joe Menendez
met Kate Mansi, Rachel Hendrix en Gigi Rice

Rachel en Zoe zijn zussen en verschillen veel van elkaar. Rachel leidt een losbandig leven en doet mysterieuze dingen. Zoe leest graag mysterieverhalen en geeft les. De wereld van Zoe komt op zijn kop te staan wanneer zij verneemt dat Rachel vermoord is. Ze besluit het leven van haar zus te onderzoeken en neemt een baan in de nachtclub waar zij werkte.

avatar van DreamTech
Vond het niet zo ik heb gem afgezet na 1/2 uur ik was er denk ook niet zo geintereseerd in denk ik !

Een misdaadfilm met een zwak, om niet te zeggen bespottelijk script, dat volgens mij past op de achterkant van bierviltje. Daarnaast laat het acteerwerk veel te wensen over. De titel is nog het meest intrigerende onderdeel van deze futloze film, die alle kenmerken draagt van een goedkoop vluggertje.