• 8.296.110 stemmen

Alternatieve titel: Amityville Prison

Geregisseerd door: Brian Cavallaro

Met onder meer: Frank Whaley, Hannah Kleeman en Tim Torre

Plot Against the Night

Een groepje twintigers bezoekt een verlaten gevangenis in de hoop er geestverschijningen te filmen. De groepsleden hebben een hoop lol en spelen spelletjes met elkaar. Het is echter gedaan met het plezier wanneer ze te maken krijgen met een persoon die een gasmasker draagt. Vervolgens vinden de vrienden één voor één de dood. Zullen de overgeblevenen de gevangenis levend verlaten?

imageimage

avatar van jstinissen

jstinissen

Ik hou van alle soorten horrorfilms, zelfs 'slechte' voor amusementswaarde. Wat 'slechte' horrorfilms goed maakt, is het feit dat de betrokkenen WETEN dat ze een film maken die zo verschrikkelijk is dat het grappig is.

Agianst The Night had geen idee. Een script/plot vergelijkbaar met iets wat ik op de basisschool schreef, ECHT slecht acteerwerk, te veel gebruikte clichés die zo slecht zijn dat je na 10 minuten kunt zien wat er met wie gaat gebeuren... de lijst met minpunten gaat maar door. Verspil geen tijd, het is ondraaglijk, uit welke hoek je het ook probeert te bekijken.