Against the Night (2017)

Alternatieve titel: Amityville Prison

Horror / Mystery

geregisseerd door Brian Cavallaro
met Frank Whaley, Hannah Kleeman en Tim Torre

Een groepje twintigers bezoekt een verlaten gevangenis in de hoop er geestverschijningen te filmen. De groepsleden hebben een hoop lol en spelen spelletjes met elkaar. Het is echter gedaan met het plezier wanneer ze te maken krijgen met een persoon die een gasmasker draagt. Vervolgens vinden de vrienden één voor één de dood. Zullen de overgeblevenen de gevangenis levend verlaten?