• 8.297.361 stemmen

Alternatieve titel: Pachamama - Le Trésor Sacré

Oorsprong: Frankrijk / Luxemburg / Canada

Geregisseerd door: Juan Antin

Met onder meer: Andrea Santamaria, India Coenen en Saïd Amadis

IMDb beoordeling: 6,8 (814)

Oorspronkelijke taal: Frans

• Netflix Bekijk via Netflix

Plot Pachamama

Tepulpaï, een kleine indiaan uit het Andesgebergte en zijn beste vriendin Naïra, leven gelukkig in hun dorp in het hart van de Peruviaanse bergen. Een heilig artefact wordt uit hun dorp meegenomen door Inca-troepen. Ze gaan samen, begeleid door de "Grote Condor", op missie om dit onvervangbare artefact weer in bezit te krijgen. Tepulpaï moet zichzelf bewijzen om het dorp te redden.

imageimageimageimageimageimageimageimage

Esteban

NETFLIX heeft deze film aangekocht en zal Pachamama in de zomer van 2019 beschikbaar stellen.

De Netflix trailer:

Pachamama Film Trailer | Netflix - YouTube

De soundtrack single:

Juan Antin - Somos la Nueva Tierra | Pachamama (Official Soundtrack) - YouTube

Ik ben verliefd op het kleurenpalet en de muziek.

7 Juni op NETFLIX. Frankrijk, Belgie, Luxemburg, Zwitzerland en Canada vallen echter uit de boot wat dat betreft. Nederland stond niet in de lijst die ik vond, dus mogelijk hebben jullie meer geluk.

kappeuter (crew films)

Ja, Nederland heeft meer geluk. Vanaf 7 juni staat er expliciet vermeld op Netflix. Netflix heeft ook een officiële kijkwijzer aangemaakt, dus dat lijkt me wel zeker.

Gelukzakken!