Die Tochter (2017)

1 stem

Duitsland / Griekenland

geregisseerd door Mascha Schilinski
met Helena Zengel, Karsten Antonio Mielke en Artemis Chalkidou

De ouders van de zevenjarige Luca zijn reeds twee jaar gescheiden. Wanneer ze hun vakantiewoning te koop willen zetten, vallen ze opnieuw als een blok voor elkaar. Ze blazen hun relatie nieuw leven in, tot grote droefenis van Luca. Zij zag, ten tijde van de scheiding, haar vader Jimmy dan wel sporadisch, maar hij gaf haar steeds zijn volledige aandacht. Nu moet Luca haar vader opnieuw delen met haar moeder Hannah.