Territoire de la Liberté (2014)

Alternatieve titel: Территория свободы

Frankrijk / Zwitserland / Rusland
Documentaire

geregisseerd door Alexander Kusnetsov

Ver van de grijsheid en de drukte van de Siberische stad Krasnoyarsk ligt een gebied waar, in tegenstelling tot de rest van Rusland, echte vrijheid nog bestaat: het natuurreservaat Stolby. Arina, haar vader Valeri, Nicolai en Roman komen hier al enkele jaren om hun dagelijkse levens te ontvluchten. Middenin de natuur rusten, dansen, klimmen en praten ze urenlang.