Royahaye Dame Sobh (2016)

Alternatieve titels: Starless Dreams | رؤیاهای دم صبح

Iran
Documentaire

geregisseerd door Mehrdad Oskouei

Om tal van redenen, zoals drugs­smokkel en winkeldiefstal, leven jonge Iraanse vrouwen met elkaar samen in een gesloten rehabilitatiecentrum. Voor de rechters zijn ze "ongewenste bastaarden", niets meer. Ver van de pijnlijke, traumatische gebeurtenis die hen hier bracht en in het ongewisse over hun vrijlating, bouwen deze vrouwen een nieuwe gemeenschap, een nieuwe familie op.