L.M. Montgomery's Anne of Green Gables: Fire & Dew (2017)

Alternatieve titel: Anne of Green Gables 3

1 stem

Canada
Familie

geregisseerd door John Kent Harrison
met Ella Ballentine, Sara Botsford en Martin Sheen

Anne Shirley is inmiddels ouder en verhuist naar Charlottetown om daar aan de Queen's Academy te studeren. Ze wordt overweldigd door haar nieuwe omgeving, moeilijke lessen op leraarscollege en een verdiepende romantiek met Gilbert. Tegelijkertijd kampen Matthew en Marilla met gezondheids- en financiële problemen die hun leven in Green Gables in gevaar brengen.