L.M. Montgomery's Anne of Green Gables: The Good Stars (2017)

Alternatieve titel: Anne of Green Gables 2 - The Good Stars

Canada
Familie

geregisseerd door John Kent Harrison
met Ella Ballentine, Sara Botsford en Martin Sheen

Anne Shirley is een dertienjarig weeskind dat woont bij een ouder koppel dat haar geadopteerd heeft. Ze wordt nu geconfronteerd met complexe problemen met haar vrienden, inspirerende volwassenen en een escalerende vriendschap met Gilbert. Haar vrijgevochten natuur wordt uitgedaagd door haar vermeende behoefte om verstandig te worden.