Jing Hun Ji (1989)

Hongkong
Thriller

geregisseerd door David Chung
met Brigitte Lin, Siu-Fung Wong en Joey Wang

Lin Lin is een succesvolle zakenvrouw die onder druk wordt gezet door een onzichtbare afperser, waarvan ze vermoedt dat deze haar onzekere assistent May is of haar enigszins verdachte makelaar Chow. Terwijl Lin regelingen treft om de chantage te betalen, worden de zaken ingewikkelder door Mays kamergenoot Queenie, wiens tweelingzus Cat veel geld aan de triads verschuldigd is en die van plan is het losgeld te stelen om de kosten voor de schuld hiermee te betalen. Dit leidt tot dwarsbomingen en moordpogingen, waarbij de gebeurtenissen zich bijna uitsluitend in Lins grote huis ontvouwen.