The Year of Spectacular Men (2017)

Komedie / Drama

geregisseerd door Lea Thompson
met Zoey Deutch, Avan Jogia en Nicholas Braun

Izzy Klein is amper afgestudeerd aan de universiteit, heeft haar relatie verbroken en is gestrand in New York. Onzeker over wat de volgende stap is, overtuigt haar zusje Sabrina haar om terug te gaan naar Los Angeles en het appartement te delen met haar en haar vriend, Sebastian, waar ze de stuurloze Izzy in de gaten kunnen houden. Izzy kan maar moeilijk omgaan met het verlies van haar vader en de nieuwe relatie van haar moeder Deb. Ze besluit haar energie te steken in het daten met een kleurig boeket van vijf gecompliceerde en spectaculaire mannen: Aaron, Ross, Logan, Mikey en Charlie.