Meine Mutter Ist Unmöglich (2018)

Alternatieve titel: Sterne die vom Himmel Fallen

1 stem

Duitsland

geregisseerd door Jurij Neumann
met Diana Amft, Stephan Luca en Margarita Broich

Per vergissing krijgt de brasserie van kokkin Toni een culinaire ster toebedeeld die eigenlijk voor het gerenommeerde restaurant van sterrenkok Rufus bedoeld was. Zonder prestigieuze ster ziet Rufus zijn cliënteel afnemen en verkassen naar de 'Kupferkanne' van uitbaatster Toni, die enkel tijdens de middag degelijke burgerkost serveert. In tegenstelling tot haar moeder Heidi wil Toni het misverstand zo snel mogelijk rechtzetten. Uiteindelijk moet een kookduel op televisie beslissen wie de ster krijgt: een duel tussen gourmetkeuken en burgerkost.