Shin Jingi Naki Tatakai: Kumicho Saigo No Hi (1976)

Alternatieve titels: Last Days of the Boss | New Battles without Honor and Humanity 3: Boss's Last Days | 新仁義なき戦い 組長最後の日

Japan
Actie / Komedie

geregisseerd door Kinji Fukasaku
met Bunta Sugawara, Isao Bitô en Takeo Chii

Nozaki is een arbeider die trouw zweert aan een sympathieke misdaadbaas. Hij ontdekt echter dat hijzelf tot diens opvolger is gekozen nadat de baas is vermoord. Beperkt door de verbintenis in de bende die vergeldingen tegen hooggeplaatste leden verbiedt, vormt Nozaki een complot om wraak te nemen op zijn rivalen, maar een verdachte relatie met zijn eigen zuster tast zijn relatie met zijn medebendeleden aan.