Le K Benzema (2017)

Frankrijk
Documentaire / Sport

geregisseerd door Florent Bodin en Damien Piscarel
met Karim Benzema

Nadat Karim Benzema is gechanteerd en aan de kant is gezet door het Franse nationale team, vertelt deze aanvaller van Real Madrid zijn kant van het verhaal. Les Bleus, de zaken, zijn imago, zijn relatie met Zidane en Ronaldo, zijn relatie met Frankrijk en de Fransen, Real Madrid, Olympique Lyon, zijn twijfels en zijn glorie komen aan bod. Karim Benzema en zijn familie beantwoorden alle vragen en ontwijken geen enkele controverse. In deze film getuigen de grootste namen in het voetbal en geven ze hun mening over de speler en de man: Zinedine Zidane, Cristiano Ronaldo, Thierry Henry, Gareth Bale, Franck Ribery, Carlo Ancelotti, Sergio Ramos, Raphael Varane, Samir Nasri, Juninho, Hatem Ben Arfa en vele anderen...