Changing Partners (2017)

Filipijnen

geregisseerd door Dan Villegas
met Agot Isidro, Jojit Lorenzo en Sandino Martin

'Changing Partners' is een muzikale verfilming van de gelijknamige musical. Scheurtjes in de relatie tussen de Alex en Cris, die vijftien jaar van elkaar verschillen en door vier koppels met verschillende seksuele oriëntaties worden gedeeld, zorgen voor een drastische verandering in hun eens zo innige band. Zes jaar geleden begon hun relatie onstuimig als een tornado en ze gingen samenwonen. Nu is het alsof ze door een tornado uit elkander worden gedreven.