Sal-in-so-seol (2018)

Zuid-Korea
Mystery / Thriller

geregisseerd door Jin-muk Kim
met Hyun-woo Ji, Man-seok Oh en Eun-woo Lee

Met een congreslid as schoonvader kan het burgemeesterschap Kyung-suk bijna niet meer ontgaan. Om zijn schoonvaders geheime spaarpot te verbergen gaat Kyung-suk met zijn minnares naar een afgelegen bungalow. Daar ontmoeten de twee de mysterieuze Soon-tae, die claimt de terreinknecht te zijn. Kyung-suk is bang dat al zijn geheimen boven water komen drijven en wil het liefst zo snel mogelijk vertrekken. Zijn nerveuze gedrag brengt hem in een lastig parket, waar zelfs zijn machtige connecties hem niet kunnen redden.