The Wrong Daughter (2018)

Alternatieve titel: Psycho Daughter

Thriller

geregisseerd door Ben Meyerson
met April Bowlby, Sydney Sweeney en Cindy Busby

Kate en Joe vormen een koppel en hebben al heel lang een kinderwens. De twee komen op Facebook Danica tegen, een meisje dat Kate zeventien jaar geleden afstond ter adoptie. Kate en Joe nemen Danica in huis. Na enige tijd komt het koppel tot de ontdekking dat Danica een duister geheim verborgen houdt.

avatar van schumacher
Beetje onrealistisch maar het is en blijft een film.
Verwacht niet al teveel vd dialogen en acteerprestaties, het kon er nog nipt mee door, ik heb al veel erger gezien.
Best een vermakelijk filmpke met een paar mooie dames erin (mss daarmee dat ik makkelijker bleef kijken haha).

1 keer zien oke, 2de keer hoeft niet. Toch een 3 vanwege de mooie dames en dat ik me toch niet zitten vervelen heb.

avatar van Noodless
Hoe simpel kan het zijn en toch....
Oké....toegegeven, de film blijft een typisch onderhoudend tv-filmpje met een aantrekkelijke cast die enigszins redelijk interessant blijft tot de slotscène die wel heel gemakkelijk en stupide uitgewerkt is.
5/10