ad
  • 8.078.125 stemmen

The Wrong Daughter (2018)

Thriller | 89 minuten

Genre: Thriller

Alternatieve titel: Psycho Daughter

Geregisseerd door: Ben Meyerson

Met onder meer: Cindy Busby, April Bowlby en Sydney Sweeney

IMDb beoordeling: 5,2 (329)

Releasedatum: 6 mei 2018

Over The Wrong Daughter

"Love me or else"

Kate en Joe vormen een koppel en hebben al heel lang een kinderwens. De twee komen op Facebook Danica tegen, een meisje dat Kate zeventien jaar geleden afstond ter adoptie. Kate en Joe nemen Danica in huis. Na enige tijd komt het koppel tot de ontdekking dat Danica een duister geheim verborgen houdt.

image

avatar van schumacher

schumacher

Beetje onrealistisch maar het is en blijft een film.

Verwacht niet al teveel vd dialogen en acteerprestaties, het kon er nog nipt mee door, ik heb al veel erger gezien.

Best een vermakelijk filmpke met een paar mooie dames erin (mss daarmee dat ik makkelijker bleef kijken haha).

1 keer zien oke, 2de keer hoeft niet. Toch een 3 vanwege de mooie dames en dat ik me toch niet zitten vervelen heb.

avatar van Noodless

Noodless

Hoe simpel kan het zijn en toch....

Oké....toegegeven, de film blijft een typisch onderhoudend tv-filmpje met een aantrekkelijke cast die enigszins redelijk interessant blijft tot de slotscène die wel heel gemakkelijk en stupide uitgewerkt is.

5/10