Tian Lai Meng Xiang (2017)

Alternatieve titels: Ballad from Tibet | 天籁梦想

China
Drama / Familie

geregisseerd door Wei Zhang
met Lobsang Turpten, Yeshi Choedon en Karma Sangmo

De visueel gehandicapte Thupten, Sonam, Kelsang en Droma dromen ervan om in een beroemde realityshow mee te doen. Ze krijgen contact met de producer van de show en die zegt dat ze mee mogen doen als ze zelf van Gyangzê naar Shenzhen zien te komen, een afstand die je normaal met een vliegtuig aflegt. Thupten is de enige die nog iets kan zien, dus hij fungeert als gids voor de anderen tijdens een reis tegen de klok om op tijd voor de show te arriveren.