American Sunset (2010)

Canada
Thriller

geregisseerd door Michael Masucci
met Corey Haim, Frank Molina en Angela Cullins

Tom Marlow en zijn vrouw vieren hun vijfde huwelijksjaar in Canada, maar de feestelijkheid is ver te zoeken. Want wanneer hij wakker wordt ontdekt Tom dat zijn vrouw is verdwenen. Al snel wordt duidelijk dat ze is ontvoerd. Hij huurt een privédetective in om hem te helpen tijdens de zoektocht naar zijn vrouw. Met gevaar voor eigen leven komt hij langzaam dichter bij zijn doel.