89 (2017)

Verenigd Koninkrijk
Sport / Documentaire

geregisseerd door Dave Stewart
met Lee Dixon, Paul Merson en Ian Wright

De laatste minuten van het voetbalseizoen 1988/89 staan in het geheugen van iedere voetbalminnende Brit gegrift. Arsenal uit London moest met twee goals verschil winnen tegen het destijds onoverwinnelijke Liverpool op Anfield om kampioen te worden. Een hecht vriendenteam onder leiding van de onorthodoxe manager George Graham trachtte dit wonder te realiseren.

Beetje een 'Andere Tijden sport' aflevering. Maar wel een leuke.

Ajax&Litmanen1 vindt dit misschien wel wat.

avatar van Ajax&Litmanen1
kos schreef:
Ajax&Litmanen1 vindt dit misschien wel wat.

Ja, ik hou van dit soort sportdocu's! Bedankt, zeker even op de kijklijst.