Stretch Marks (2018)

1 stem

geregisseerd door Gregory Rocco
met John Larkin, Jacob Alden Roa en Marianne Goodell

Na de dood van zijn vader, als zijn familie nog in rouw is, begint Lyle Bennett aan een extreme poging om gewicht te verliezen in een poging om geluk te vinden, en uiteindelijk de leegte te vervullen die door de afwezigheid van zijn vader is verlaten. Als een voedselverslaving zich ontwikkelt tot een verslaving aan gewichtsverlies, begint Lyle de verbinding met iedereen om hem heen te verliezen in de hoop zijn verwachtingen te bereiken. Zijn doel zal hem voorbij zijn fysieke grenzen brengen en de kracht van zijn mentale en emotionele stabiliteit testen.