Magtanggol (2016)

Filipijnen

geregisseerd door Sigfreid Barros Sanchez
met Tom Rodriguez, Yam Concepcion en Denise Laurel

De Magtanggol-clan heeft jarenlang gevochten voor de rechten van de onteigende en onderdrukte Filipijnse arbeiders in het buitenland. Ze hebben vele mensen geholpen en uit benarde situaties gehaald. Wanneer er meningsverschillen tussen families, schandalen en bedreigingen beginnen te ontstaan, moet de familie zich staande zien te houden en hun integriteit zien te behouden.